2011年9月12日 星期一

美,一天 Pretty, everyday


無法想像每一天竟都是如此美好

How can I image that every day in my life is awesome

生命有春夏秋冬卻隨時都能開滿遍野的花

Life has seasons, but it blooms at any moment.

我的靈魂魂如果有味道現在一定香噴噴

If there is smell of my soul, it must smell good.

是剛洗好澡(連頭都有洗)的那種,身體與靈魂同時獲得潔淨的感覺

Just like after taking shower (includes hair washed). Both my soul and body are cleaned.

親愛的上帝,

Dear Load,

我想你是真的存在在我心裡的,因為你是靈魂的的創造者,

I think you truly exist inside me, because you are the creator of soul

在我發現你之前,你就眷顧著我

Before I found your exist, you already took care of me.

在我發現了你之後,我亦發現你正在照顧我的靈魂

After I found your exist, I also found you are taking care my soul, my spirit.

你總是照顧著我,全部的我

You always take care of me, all of me.  

美滿的家庭,平順的工作,豐富的友誼,健康的身體,還有強壯的信念,都是你給我的

A nice family, a good job, abundant friendships, a health body condition, and the strong faith, all are from you.  

無法不每天向你禱告

I cannot help but praying to you every day.

為了你賜與的每一天禱告。貪婪的呼吸,享受每分每秒

Pray for the everyday from you. I breathe greedily, try to enjoy every moment. 

我想我大概是喝了上帝煮的拿鐵,無法言喻的興奮延續到現在

I think I drunk the cup of latte which was cooked by God. I do not know how to describe my excitement until now.

至此之後每滴眼淚都是為生命的喜悅所流的。

After that day, if I cry, I overjoyed for my life.


沒有留言:

張貼留言